Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam

KILIÇ, MARDİN’E EN İYİSİNİ SUNMANIN DERDİNDEYİZ

Bazı toplantı ve temaslarda bulunmak amacıyla Mardin’de bulunan AK Parti Mardin Milletvekili Faruk Kılıç AK Parti Artuklu İlçe Başkanlığı’nı ziyaret ederek ilçe yönetimi ve belediye meclis üyeleriyle toplantıda bir araya geldi.Bazı toplantı ve temaslarda bulunmak amacıyla Mardin’e gelerek, AK Parti Mardin İl Başkanı Vahap Alma ve bazı il yönetim kurulu üyeleriyle ile birlikte, AK Parti […]

KILIÇ, MARDİN’E EN İYİSİNİ SUNMANIN DERDİNDEYİZ
Haber Merkezi
Yayınlanma

03:51 - 28 Mayıs 2024

Güncelleme

03:51 - 28 Mayıs 2024

Okuma Süresi

2 dakika


Bazı toplantı ve temaslarda bulunmak amacıyla Mardin’de bulunan AK Parti Mardin Milletvekili Faruk Kılıç AK Parti Artuklu İlçe Başkanlığı’nı ziyaret ederek ilçe yönetimi ve belediye meclis üyeleriyle toplantıda bir araya geldi.
Bazı toplantı ve temaslarda bulunmak amacıyla Mardin’e gelerek, AK Parti Mardin İl Başkanı Vahap Alma ve bazı il yönetim kurulu üyeleriyle ile birlikte, AK Parti Artuklu İlçe Başkanlığı’nı ziyaret ederek ilçe yönetimi ve belediye meclis üyeleriyle toplantıda bir araya gelen Milletvekili Kılıç, teşkilatlanmanın ve teşkilatların önemine vurgu yaptı.
AK Parti teşkilatlarının önemine değirmen Kılıç, “Bizim en önemli özelliğimiz teşkilatlarımızın özverili ve güçlü olmalarıdır. Her zaman seçimlere hazırmış gibi sürekli çalışmaları, her an faaliyet içerisinde bulunmaları bunun en önemli göstergesidir. Bizler hem Mardin’de hem de Ankara’da sık sık teşkilatlarımızla bir araya gelerek öneri ve talepler konusunda hassas olmaya özen gösteririz. Diğer yandan Mardin ve ilçelerimize her şeyin en güzelini sunmanın derdindeyiz. Sağlıktan ulaşıma, eğitimden tarım ve çiftçiliğe, turizme kadar olan her alanda hemşerilerimizin yanında olmak, hizmetlerine koşmak ve Mardin için sürekli yenilenen projelerin onayını almak için uğraşıyoruz.”
İl Başkanı Vahap Alma yaptığı açıklamada, “Bazı programlar dâhilinde Mardin’de bulunan Milletvekilimiz Sayın Faruk Kılıç ile birlikte Artuklu ilçe teşkilatımızla ve belediye meclis üyelerimize toplantıda bir araya geldik. Toplantıda özellikle ilçemizde yapımı devam eden projelere ve önümüzdeki sürece ilişkin değerlendirmelerde bulunduk. Daha sonra programımızı Kızıltepe ilçe merkezi ve kırsal mahallelerde devam ettirerek tamamladık.”

Haber Merkezi


Bir Yorum Ekle

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Reklam
Reklam
Reklam