Ekipler, her pazarcının yerini belirlemek ve düzeni sağlamak amacıyla zemine plastik boyalarla sınır çizgileri çekti. Bu sayede hem pazarcıların tezgâh alanları netleştirildi hem de vatandaşların rahatça dolaşabileceği geçiş alanları oluşturuldu. Kızıltepe Belediyesi, bu uygulamanın ilçe genelindeki tüm pazar yerlerinde hayata geçirileceğini duyurdu.
Ayrıca Zabıta Müdürlüğü ekipleri, yol güzergahlarında faaliyet gösteren lastikçileri de denetledi. Tali yolların lastiklerle işgal edilmemesi için uyarılarda bulunuldu. Yapılan tebligatlara uymayan işletmelerin, yolları işgal eden lastiklerinin belediye ekiplerince kaldırılacağı belirtildi.
Kızıltepe Belediyesi, hem trafik güvenliğini hem de kent estetiğini korumaya yönelik çalışmaların kararlılıkla süreceğini ifade etti.
Bülten
