Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam

Başkan İpek, Basın Mensuplarıyla Bir Araya Geldi

Kızıltepe Belediye Başkanı Zeyni İpek, Belediye Başkan Yardımcıları Havvas Güngör ve Halil Tarhan ile birlikte belediyenin tüm birim müdürlerinin katılımıyla, Mardin’deki yerel ve ulusal basın mensuplarıyla kahvaltı programında bir araya geldi.

Başkan İpek, Basın Mensuplarıyla Bir Araya Geldi
Haber Merkezi
Yayınlanma

08:07 - 17 Ekim 2025

Güncelleme

08:07 - 17 Ekim 2025

Okuma Süresi

2 dakika

Özel bir işletmede gerçekleşen buluşma, samimi ve dostane bir atmosferde geçti.

Başkan İpek, programda yaptığı konuşmada uzun bir aradan sonra basın mensuplarıyla yeniden buluşmanın heyecanını yaşadığını belirterek, şunları söyledi: “Kentimizi örnek bir şehir haline getirmek istiyorum. Bu da sizlerin desteğiyle mümkün olacaktır. Çünkü sizler eksiklerimizi dile getirdiğinizde, bizler de o eksiklikleri gidermek için özveriyle çalışıyoruz.”

Basının, ilçedeki sorunların çözümünde önemli bir rol oynadığını vurgulayan İpek, şöyle devam etti:

“Değerli basın mensuplarımızla uzun bir süre bir araya gelemedik. Bu program vesilesiyle sizlerle buluşmaktan mutluluk duyuyorum. Sizlerin her bir haberi, Kızıltepe’deki sorunların çözümüne büyük katkı sunmaktadır. Kızıltepe Belediyesi olarak elimizden geldiğince sorunları en hızlı şekilde çözüme kavuşturmaya devam edeceğiz. Sizlerin çalışmaları da bu anlamda bizler için çok kıymetlidir.”

 

Toplantının ardından Başkan İpek, gazetecilerin sorularını yanıtladı ve belediyenin yürüttüğü çalışmalar hakkında detaylı bilgi verdi.

Bülten


Bir Yorum Ekle

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Reklam
Reklam
Reklam