Reklam
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam

Derik’te Okul güvenliği ve eğitim öğretim faaliyetleri toplantısı yapıldı

Derik İlçesinde ‘Okul Güvenliği ve Eğitim Öğretim Faaliyetleri konusunda kapsamlı bir toplantı gerçekleştirildi

Derik’te Okul güvenliği ve eğitim öğretim faaliyetleri toplantısı yapıldı
Haber Merkezi
Yayınlanma

14:06 - 11 Eylül 2025

Güncelleme

14:06 - 11 Eylül 2025

Okuma Süresi

1 dakika

Kaymakam Yunus Emre Bayraklı başkanlığında Kültür Merkezi konferans salonu’nda düzenlenen toplantıda,okullarda alınacak güvenlik önlemleri için çeşitli tedbirler ve eğitim öğretim faaliyetleri konusunda görüşüldü.Derik Kaymakamı Yunus Emre Bayraklı toplantıda yaptığı konuşmada,okulların güvenliği konusunda tedbirlerin planlandığı, yeni eğitim öğretim yılında öğrencilerin okul çevrelerinde maruz kalabilecekleri her türlü olumsuzlukların engellenmesi hem trafik güvenliğinin artırılması hem de huzurlu ortamda eğitim görmeleri için çaba sarf ettiklerini, Eğitim öğretim yılının başta öğrenciler ve öğretmenler olmak üzere,velilerine ve tüm eğitim camiasına hayırlı olmasını dilediğini’ifade etti.

Toplantıya,Kaymakam Yunus Emre Bayraklı,İlçe Milli Eğitim Müdürü Cengiz Kılıç,İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı İlker Karaalp,İlçe Emniyet Müdürü Fatih Nazif Özbay ve birim amirleri katıldı.
Emrullah KARAKAŞ-MARDİN HABERYOLU


Bir Yorum Ekle

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Reklam
Reklam
Reklam